torsdag 14 februari 2013

Gjuter vidare

Nu har jag testat och gjutit två st olika plaster och även provat att gjuta i två halvor. Har inte testat allt i vatten men var iväg i går och testade ett par st , gången var helt okey på den ena men det var för lite viktning i bägge de flöt men gick under vatten när man antingen spann eller jerkade. Har idag gjutit ett par nya med mer viktning så det blir att åka och testa i helgen för även om utseende är balt så är gången det viktigaste.
Väntar hem mer silicon så att jag kan fortsätta med en till jag förväntar mig att jag lär mig något av den första så går det lite fortare att komma igång med fler. Ska även skissa på en gäddwobbler och en gösdräpare.



1 kommentar:

AsEtt sa...

Tjena får man fråga vilken plast du använder ? Har själv bara använt kinn s.
Vh Andreas AsEtt